September 2007 Archives

Logitech en MyCom: een desastreuze combinatie

Vorige week ging dan endelijk mijn jarenlang getrouwe muis naar de vaantjes. Ik weet niet hoeveel miljoen klikken het ding heeft doorstaan maar het was in die tijd tot een volwaardige verlenging van arm en geest uitgegroeid.

Snel naar MyCom gereden, de dichtsbijzijnde handel zo ongeveer voor een nieuwe. Voorop stond wel dat het een muis met USB kabel moest zijn want ik heb eerder met een draadloze muis gewerkt waar ik gek van werd aangezien het ding niet real-time mijn bewegingen volgde.

Uiteindelijk gaf de, zoals verwacht ongeĂ¯nteresseerde en onkundige verkoper, de enige optie, een Laser 3 muis van logitech. Aangezien de vorige ook van dit merk was koos ik daarvoor ondanks het formidabele bedrag van €49.95..

(lees net op tweakers een prijs van dik 26 euro overigens, morgen maar eens bellen...)

Inmiddels begin ik neigingen te krijgen om het ding met een hamer in gruzelementen te slaan. Nadelen:

• aan de rechterkant zit een knop, zodra je met links klikt drukt je ringvinger deze knop in
  • Ik heb na bijna een week nog steeds het gevoel te moeten 'mikken' in plaats dat het vanzelf gaat.
  • Na het spelen van een spel - america's army natuurlijk - kan ik de snelheid opnieuw instellen want het ding kruipt over mijn scherm

Ronduit:

Logitech Laser 3 muis is kut

Mycom is kut, daar kom ik niet meer.

About This Archive

This page is an archive of entries from September 2007 listed from newest to oldest.

July 2007 is the previous archive.

November 2007 is the next archive.

Find recent content on the main index or look in the archives to find all content.