O mijn -groene- god!

Daar gaan we weer. Sensatiekrantje de Telegraaf bevestigt nog eens in een eigen bericht hoe geloofwaardig ze wel (niet) zijn met het volgende artikel. Koren op de molen van de LINKSE MILIEUMAFFIA. Ik raak hier onderhand behoorlijk PISSIG over!!!! 100% BULLSHIT.

Als je onderstaand gelooft mag wat mij betreft je het stemrecht ontnomen worden. Ik ben het KOTSbeu.

Wateren Noordpool al rond 2013 ijsvrij

SAN FRANCISCO -  Amerikaanse wetenschappers hebben een nieuw computermodel gepresenteerd over de gevolgen van de klimaatverandering voor de wateren rond de Noordpool. Die zullen gedurende zomers niet pas rond 2030 of 2040 ijsvrij zijn, maar al vanaf ongeveer 2013. Dat berichtte de Britse omroep BBC woensdag.

Volgens de leider van de studie, Wieslaw Maslowksi, hebben andere voorspellingen onvoldoende rekening gehouden met bepaalde factoren zoals de toevoer van warm water vanuit de Atlantische en Stille Oceaan. Dat zal het proces verder versnellen. Het team van Maslowski heeft volgens de BBC enige faam als het gaat om de ontwikkeling van baanbrekende computermodellen.

Op het Indonesische eiland Bali heeft momenteel een grote VN-top plaats over het bestrijden van klimaatveranderingen. Wetenschappers en milieugroepen hopen dat er afspraken worden gemaakt die het verwachte klimaattij nog kunnen keren.

Dit soort artikelen willen we meer zien, alleen jammer dat men vergeet erbij te vertellen dat wij die irritante onzin-reclame ook nog eens zelf betalen (denk daar maar eens aan als je weer een hogere energierekening op de mat krijgt!)

Categories

Post a comment

About This Post

This page contains a single entry by Arthur posted on December 12, 2007 11:15 PM.

Doekle Terpstra was the previous post in this blog.

Find recent content on the main index or look in the archives to find all content.